úterý 18. února 2014

Psí vtipy

Potkají se dva spolužáci. "Máš pěkného psa," prohodí jeden z nich. "To je policejní pes!" chválí se druhý. "Ten oříšek? Ten tedy vůbec nevypadá na policejního psa!!!" "Pssst! On je u tajné policie..."
Jezevčík se ptá druhého: "Tak co jak si prožil tuto noc?" a on odpoví: "Hrozně. Panička mi umřela." "A proč?" řekne ten první. "Protože se mi zdálo o veliké vepřové kýtě a že jsem ji jedl... A přitom jsem ležel v posteli s paničkou."
Víte, jak se říká inteligentní blondýnce? Zlatý retriever...
Proč má pes ocas? Aby se nepřevrátil, když vyplázne jazyk.
Jak se pozná absolutní vedro? Když patník běží za psem.
Proč je muž jako pes? 1. Oba mají neopodstatněný strach z vysavače. 2. Oba jsou přehnaně fascinováni klínem ženy. 3. Oba nedůvěřují pošťákovi.



"Pane Ondatro, mám pro vás dvě zprávy: jednu dobrou, druhou špatnou. Kterou vám mám říci nejdříve?" "Tu špatnou." "Vaši tchyni pokousal pes. A teď tu dobrou: ten čokl byl čistokrevný."
Potká jedna paní druhou paní s jezevčíkem. Paní bez psa říká: "To je hezký pejsek? A co stojí?" Majitelka psa odpovídá: "Nevím, proč si nesedne."
"Tak vy mi tvrdíte, že jste pes. A kdy jste měl poprvé takový pocit?" "Když jsem byl ještě malé štěnátko."
Dnes k nám můžeš přijít, máme nového psa." "A kouše?" "To právě chceme zjistit."
Víš že policajti budou chodit nyní s kočkami místo psů? - To nevím, a proč? - Protože psi se za ně stydí.
Slepec v jedné z ulic Toronta přikazuje svému psovi, aby zahnul doprava v domnění, že je tam vchod do metra. Ale trochu se spletl a ocitl se naprosto desorientovaný ve slepé uličce. Kolemjdoucí muž vidí jeho dilema a tak se ho zeptá, zda potřebuje pomoc. "Ano, děkuji", odpoví slepý muž, "snažil jsem se dostat do metra." Na to se kolemjdoucí skloní k psovi a velmi pomalu a důrazně mu řekne do ucha: "Odveď ho do metra!".
Víte, jak uděláte ze slepice pitbulla? ...vezmete si ji za ženu.
Jde blondýnka s pejskem a zastaví je policista. "Slečno, Váš pejsek nemá košík!" "Ale my nejdeme na nákup", odpoví blondýnka roztomile. Policista se zarazí: "Promiňte, to jsem nevěděl."
Jde policajt po ulici a vedle něho po čtyřech poskakuje druhý a dožaduje se střídání. "Žádné střídání nebude, kdo nechal Bleska zdechnout, já nebo ty?"
Sedí dvě blechy na patníku u silnice a pálej jednu cigaretu za druhou. Vtom jedna vidí, jak se z dálky blíží pes, a povídá: ˝Hele, típni to, už nám to jede˝.
Dva maníky zasypala na horách lavina. Najednou jeden vidí, jak se k nim blíží záchranářskej pes, bernardýn se soudkem. A tak říká tomu druhému: "Hele, nejlepší přítel člověka." "No jo, a nese ho pes."
Zastaví policajt auto a vidí, že ho řídí pes. Oboří se tedy na spolujezdce: "Proboha, jak můžete nechat řídit psa?" Spolujezdec na to překvapeně: "Já za to nemohu, já jsem jen stopař."
Jde anglický buldog po sídlišti a u jednoho paneláku s balkony se zastaví, protože na něho ze čtvrtého parta volá špic: "Jé, ty se máš. Ty jsi na procházce! Taky bych se šel proběhnout!" "To je jednoduché, tak seskoč!", odpovídá mu buldog. "Hmmm, to víš!", říká špic "a budu vypadat jako ty!"
Víte, proč nemůžou slepci skákat bungee-jumping? Protože by se jim pozvracel pes.